سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باغ زندگی

امروز قبل از اذان مغرب و عشا که تو حرم حضرت معصومه (س) قرآن می خوندن یه آیه خوند با این مضمون که علت همه مصیبت های ما خودمون هستیم! تو همین لحظه ها بودم یه دفعه یادم افتاد امشب آقای پناهیان تو مسجد سالاریه سخنران هیئته! تند خودم رو رسوندم اونجا، حرفاشون خیلی جالب بود، واسه همین تصمیم گرفتم مفهوم حرفاشون رو بنویسم:

تو این دنیا خدا مردم رو غربال میکنه ولی نمیذاره به همین راحتی بیفتی پایین، شاید هزاران بار حجت رو تموم میکنه که اگه بازم آدم نشیم میفتیم پایین،تو قرآن هم به این اشاره شده که بدترین انسان ها فرعون بود ولی برای فرعونی که شکم زنهای حامله را پاره میکرد و بچه هایشان را میکشت، پیامبری فرستاد تا شاید آدم شود بعدش هم که آدم نشد به  پیامبرش گفت مبادا باهاش بدرفتاری کنی! ولی اینم گفته که اگه کسی دلش برای کسی که حتما جهنمیه بسوزه، خودشم جهنمی میشه که تو تاریخ داشتیم و علتشم از معصومین پرسیده شده، که گفتن به علت علاقه ای که به فلان ملعون داشته اینجور شده! بعدشم بحث میبره رو روضه که دیگه ادامه نمیدم.

راستی ایام فاطمیه رو تسلیت میگم. و از آقای پناهیان هم عذرخواهی میکنم اگه خوب بیان کردم. از شما هم عذرخواهی میکنم چون خوب ننوشتم، علتشم اینه که الان خیلی خوابم میاد ولی دلم نیومد ننویسم و لب تاپ پدرم رو برداشتم و نوشتم! خلاصه ببخشید

برحاشیه برگ شقایق بنویسید/گل تاب فشار در و دیوار ندارد



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/1/26 توسط سبحان

عکس

دانلود