سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باغ زندگی

عید غدیر مبارک!

سلام،چند وقت پیش یه مطلب جالب تو بعضی از سایت ها مثل موسسه غدیر دیدم؛ با این مفهوم که عید نوروز سالگرد شمسی عید غدیرِ!

چند روز بعدش از یکی از روحانیون که استاد دانشگاه هم هست شنیدم که درباره عید نوروز روایت زیاد داریم و معمولا سندشون ضعیفه! چون شخص در این باره کار کرده بود قبول کردم و چیزی نگفتم.

ولی روز بعدش تو یکی از مراسمات یکی از روحانیون که استاد حوزه بود و فوق العاده در ضمینه روایت کار کرده بود و برای خودش کسی هست، حرف همون استاد دانشگاه رو تأیید کرد ولی گفت که عید نوروز سالگرد شمسی عید غدیرِ! بعد سوال کردم که: مگه نگفتید که سند روایت ها مشکل داره؟ گفت: آره گفتم؛ ولی این سالگرد تو تاریخ ثابت شده و برای اثباتش نیازی به روایت نداره!

سال نو مبارک، عید نوروز



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/24 توسط سبحان

دوباره ایام امتحان، منتهی امتحان این دفعه به زندگی برمیگرده و به گفته امام درنهایت به حفظ اسلام؛ انتخابات مجلس نهم! آقای لاریجانی و ذوالنوری و آشتیانی و بنایی و امیرآبادی و عابدینی و وکیلی و خیلی کسای دیگه که تو قم نامزد شدن، خوش بحالشون من که هنوز نتونستم جشن نامزدیمو بگیرم!

راستی امروز شنیدم یکی از اون 42 نفری که تو قم نامزد شده خودش به شخصه کنار حرم حضرت معصومه وایستاده بود و تبلیغات خودش رو پخش می کرد! اینم از اتفاقات جالب انتخابات مجلس نهم تو قم!!!

برام پیام اومد که حزب اللهی ها و بسیاری از اساتید و طلاب آقایان ذوالنوری و آشتیانی و امیرآبادی رو معرفی کرده اند؛ قبول آقا این چند نفر خوبن، ولی میشه یکی به من جواب بده که آقای لاریجانی که جزء نماینده هاست و خیلی ها هم میگن اصلح هستش، چرا بعد از کشتار 22 روزه مردم مظلوم غزه و در اوج محاصره آنها به دیدار حسنی نامبارک رفت،درحالیکه نظر مقام معظم رهبری کاملا مشخص بود؛ یا  چرا از استفاده واژه فتنه تا قبل از حماسه 9 دی خودداری کرد؟ چرا از آن اتفاق زشت توهین به رئیس جمهور در جلسه انتخاب وزیر ورزش و جوانان جلوگیری نکرد؟

آقا اگه کسی هست که قبول داره آقای لاریجانی اصلحه جواب این سوالارو بده که منم مشکلم حل بشه، مثل چیز تو گل گیر کردم!

امان از این امتحانا که هم تو دنیا تأثیر میذاره و هم تو آخرت، تازه از شانس خوب ماهم این دفعه همه چیز گره خورده!

الهی شکر



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/10 توسط سبحان

عکس

دانلود