سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باغ زندگی

نیمه پنهان، نیمه ای که اهمیت و تاثیرش رو هرکسی نمی فهمه و واسه همینم اونایی که بهش نیاز پیدا می کنن خیلی اذیت میشن! نمی دونم چرا همه به این توجه دارن که تو روز 8 ساعت میخوابی یا 10 ساعت؟! حواس همه به این هست که درس می خونیم یا نمی خونیم؟! حتی خیلیا به اینم توجه می کنن که تو یک هفته چند تار مو از سرم کم شده! ولی معمولا کسی نمی فهمه که حالم بده و یه چیزی گم کردم که واسه ادامه زندگی بهش نیاز فوری دارم! حالا خدا نکنه که یکی از همونا یکی از وسایلی که تو کارای روز مره اش دخیله رو گم کنه، زمین و زمان رو به هم میدوزه که پیداش کنه، اون وقت بهش بگی که حالم اینجوریه شروع می کنه به توپیدن و ... همون موقع هستش که آدم پشیمون میشه چرا بهش حرف دلشو زده. نه، جون من تو قضاوت کن، 2 تا تار موی من کم بشه بیشتر تو زندگیم تاثیر داره یا ناقص بودنم؟! 2 تا چیه، اصلا 2000 تا کم بشه، اصلا مو نخواستیم آقا، ولی ...

شانس بد من اینه که توی این مورد پیش خدا هم نمیتونم برم درد دل کنم! چون هیچ وقت به چیزی نیاز نداشته و ناقص نبوده تا بتونه درکم کنه!



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/2/20 توسط سبحان

عکس

دانلود